11 Ogo 2009

Hello Semua !

Apa khabar anda di Utara, Selatan, Timur dan Barat? Tidak kiralah anda di mana-mana, di harapkan anda berada di dalam keadaan sihat lah hendaknya ya. Mempersembahkan blog pertama saya yang menggunakan Bahasa Malaysia secara keseluruhannya. Saya akan membuat entry tentang apa-apa sahaja yang terlintas di fikiran ini. Kadangkala, apabila saya marah akan sesuatu/seseorang, saya akan blog. Jadi jangan lah terkejut jika tiba-tiba entry saya semalam adalah yang happy tetapi hari ini adalah yang ganas agak kasar. Saya hanya lah manusia yang tidak lepas daripada melakukan kesilapan. Jadi sama-sama lah kita memaafkan satu sama lain (aik, macam nak raya pula walhal puasa pun belum lagi)

Baiklah, ini adalah sekadar warming up post. Nantikan entry seterusnya ok?

Jangan nakal-nakal tau.

Tiada ulasan: